marți, 5 septembrie 2017

Testul ușii

   
  De-a lungul timpului am învățat o mică șmecherie cu ajutorul căreia poți verifica într-o oarecare măsură sinceritatea iubitului tău. Am numit aceasta schema "testul ușii" . Testul constă în a apărea în fața ușii prietenului tău într-un moment random și să îi surprinzi reacția. Dacă nu are nimic de ascuns, îți va deschide repede, cu draga inimă fiind bucuros că ai venit. În caz contrar, va fi vizibil deranjat, sau va evita să te cheme înăuntru.
   Prima dată când am folosit acest test, relația mea nu prea mergea bine. Simțeam că partenerul îmi ascunde ceva dar nu aveam nimic concret. Așa că într-o zi, deși iubițelul meu îmi zisese să nu ne vedem că nu se simte bine, am hotărât să merg la el... Vocea lui îmi dădea înțeles că nu are nimic. Norocul lui a fost că nu am putut intra în bloc. Când l-am sunat de la ușă, în vocea lui se citea panica.
- Dar iubita, ți-am zis că nu mă simt foarte bine...
- Tocmai de aia am și venit puiuț, să am grijă de tine !
   Nu m-a lăsat să intru, a insistat să ne plimbăm spunând că se simte mult mai ok. Ei bine, în acel moment a picat testul, determinandu-ma astfel să mă zbat puțin și să obțin dovezile de care avem nevoie.
   Reacția pe care am obținut-o de la următorul tip a fost de ușor disconfort în prima fază, deși el îmi zisese să vin mai pe seară. Mai târziu mi-a mărturisit că a avut această reacție deoarece atunci a conștientizat că lucrurile ar putea devenii mult mai serioase între noi, iar el încă nu se simțea pregătit pentru acest lucru.
   Ultima dată când am aplicat testul ușii am fost întâmpinată cu un zâmbet larg, de încântare. A fost puțin surprins tipul, dar în mod plăcut. M-a strâns tare în brațe, m-a sărutat cu foc și fără nicio reținere m-a luat în apartament.
  Până acum testul ușii mi-a oferit informații utile. Sper sa funcționeze și în cazul tău, încearcă-l ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu