sâmbătă, 23 septembrie 2017

Da SuperBlog

       
     Am aflat destul de târziu despre competiția SuperBlog, pe 15 septembrie mai exact. Eram într-o pană de inspirație, nu știam despre ce să scriu, nu știam dacă ar trebui să mai încerc să îmi țin în viața blogul sau pur și simplu să îl șterg.
Dar ceva divin nu m-a lăsat să fac fatalitatea de a îmi închide blogul. Ba dimpotrivă, natura a conspirat în așa fel încât să mă determine să mă apuc de treabă. Cum a făcut acest lucru ? Cu aceasi simplitatea cu care a dat naștere obiectelor marete din viața noastră. Mi-a scos în cale un articol care povestea despre competiția Super Blog.
Pe măsură ce citeam articolul respectiv ( al Oanei Grozavu pe blogul Visător prin lume) simțeam tot mai mult că îmi doresc să particip la competiția SuperBlog din aceasta toamnă. Simțeam că și eu vreau să îmi depășesc limitele încercând să am revelații într-un timp limitat, că vreau să apăs butonul care îmi va lăsa inspirația sa curgă șiroaie, că vreau să îmi descopăr propriul stil, că vreau să mă descopăr pe mine.
Hotărârea a fost inevitabilă. Orice scuză din mintea mea nu mă putea face să mă răzgândesc. Am decis să spun DA SuperBlog, DA celei mai longevive competiții de bloggeri din Romania, DA provocărilor în materie de scris, DA cunoașterii unor oameni minunați.
Timp de 2 luni mă voi lăsa antrenată în această mare, uneori liniștită, alte ori tulbure, a scrierii de articole pe diverse teme, a căutării de sine prin artă cuvintelor, a desăvârșirii talentelor. Timp de 2 luni voi fi parte activă din Super Blog !

3 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere