marți, 19 septembrie 2017

Mulțumesc Adrian Soare

     Există în viața fiecăruia o perioada de timp când ești forțat să cobori în tenebrele sufletului, să parcurgi coridoarele întunecate și umede ale inimii tale, să îți privești în ochi toți demonii care te bântuie. Adeseori când ajungi în această fază ești destul de slăbit, puterea pe care o mai ai pentru a lupta este destul de puțină. Vrei sa ceri ajutor, dar oamenii din jur sunt prea ocupați cu problemele lor pentru a mai putea observa suferință care te macină. Și atunci începi să cauți, să cauți în tine, să cauți în natură, în poveștile altora, începi să cauți peste tot soluția care ți se potrivește. 
   Samuraii aveau o vorbă "Și dacă ar cădea cerul tot ar mai exista o soluție". Acest proverb m-a ajutat mult atunci când am pășit în abisul ființei mele. Am înțeles că nu sunt singură, că și alții au trecut prin experiențe asemănătoare cu ale mele. Și astfel am început căutarea.
    Un moment semnificativ a fost când l-am descoperit pe Adrian Soare și blogul său. A fost că o oaza în deșert să citesc articolele acestui om. Simțeam cum mă motivează, cum îmi dau speranță și îmi crește pofta de viață. Mă simțeam tot mai dornică să trec la acțiune și să îi testez sfaturile. Articolul care mi-a zruncinat lumea și care m-a făcut să realizez câtă putere zace în mine se intitula " Nimic nu este imposibil". Nu mai rețin exact conținutul său, dar știu cu siguranță că acel articol a mișcat multe lucruri în mine. Acum sunt bine, am depășit toate acele momente dificile și mă ghidez mai mereu după lozinca "nimic nu este imposibil".
Mulțumesc Adrian Soare, pentru articolele minunate pe care le-ai scris, mulțumesc că mi-ai arătat a alta parte a mea, mulțumesc că mi-ai făcut viața mai bună !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu