joi, 14 septembrie 2017

Sarutul vietii

SĂRUTUL VIEȚII - Fotografia a fost realizată de Rocco Morabito în 1967 și este celebră. În imagine apar doi electricieni: Randall Champion și J.D. Thompson, cei doi stăteau agățați de un stâlp, dar deși cei care o privesc încep să zâmbească, situația celor doi era una tragică.
Cei doi electricieni aveau de realizat lucrări de întreținere atunci când Randall a atins unul dintre firele de voltaj înalt, descărcarea electrică de 4.000 de volți i-a provocat un stop cardiac, pentru a vă da seama de gravitatea situației trebuie să știți că în cazul execuțiilor pe scaunul electric se folosea o tensiune de numai 2.000 de volți.
Așa că, în vreme ce prietenul său atârna de centurile de siguranță, partenerul lui a decis să nu piardă timpul. din păcate el nu putea să acorde un prim-ajutor adecvat, așa că l-a ajutat pe Randall să respire până când prietenul lui a avut din nou puls!
Imediat după ce acest lucru s-a întâmplat, el i-a dezlegat centurile de siguranță, l-a pus pe umărul lui și l-a coborât de pe stâlp.
Până când a ajuns la fața locului echipajul ambulanței, Randall era așezat pe sol și era conștient. O poveste incredibilă despre prietenie, iată adevărata istorie a acestei imagini.
Sursa: www.romaniastar.ro


   Am atașat acest scurt articol deoarece astăzii este Ziua Inginerului, iar eu, fiind un viitor inginer energetician am empatizat foarte mult cu întâmplarea relatată. Uneori îmi este teamă că nu voi fi aptă să fac față tuturor situațiilor neprevazute ce apar în lumea ingineriei, alte ori însă, o bucurie ciudata îmi inundă sufletul gândindu-mă la ceea ce voi deveni și la modul cum voi contribui la îmbunatățirea sectorului energetic.
   Mari sau mici, la început de carieră sau cu ani grei de experiență în spate, toți inginerii contribuie la construirea unei noi lumi, și de ce nu, a unei societăți mai bune.
     În aceasta zi, urez LA MULȚI ANI tuturor inginerilor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu