duminică, 17 septembrie 2017

5 lucruri care mă ajută să trec peste o despărțire

  Prin viața noastră se perindă o mulțime de oameni. Unii dintre ei ne rămân alaturi, alții dispar după ce și-au spus povestea. Uni își construiesc case în toate ungherele sufletului tău, iar atunci când pleacă lasă în urma lor poteci de durere.
  Și eu am trecut prin câteva despărțiri dureroase, care m-au marcat într-o anumită măsură. Am observat însă că au fost câteva acțiuni care m-au ajutat să depășesc cu bine momentele dificile. Iată în continuare 5 lucruri care te pot ajuta și pe tine sa treci mai repede peste o despărțire:
1. Îmbracă-te cu cele mai faine haine pe care le ai și ieși în oraș. Privirile admirative, complimentele și posibilele abordări din partea bărbaților, de care vei avea parte, te vor umple de încredere. Te vei simți sexy, puternică, atrăgătoare și plină de feminitate.
2. Implementează ceva nou. Fie că este vorba de sport, învățarea unei limbi străine sau orice alt lucru pe care vrei sa îl incerci, acum este momentul potrivit. Astfel mintea ta va fi ocupată, va găsi o noua sursă de plăcere, iar tristețea determinată de despărțire va cădea pe un loc inferior.
3. Serialele. Sunt captivante, te țin cu sufletul la gură, te ademenesc in poveste și te fac să te indentificat cu unele personaje. Gândurile tale se vor împleti în noi povești așa încât îți vei dori să te bucuri de viață.
4. Povestește ceea ce ai pățit ( atenție, nu te transforma într-o victima a propriei povești). Cu cât vei împărtăși cu mai multe persoane necazul tău, intensitatea durerii se va diminua. În final vei ajunge să te simți destul de confortabil cu întâmplările prin care ai trecut.
5. După ce faci un bilanț al relației și îți dai seama ce poți îndrepta la tine începe să faci acest lucru. Gândul că vei deveni o versiune mai bună și că vei întâlni un bărbat cu adevărat special te va face să te simți mai bine.
   Cu siguranță mai sunt și alte lucruri care te pot ajuta sa depășești momentele dificile. Eu le-am expus pe cele de mai sus pentru că au funcționat de fiecare dată în cazul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu