vineri, 22 septembrie 2017

Te voi uita

  Te voi uita, chiar te voi uita. Mă voi adânci în viața mea aglomerată, plină de zmei și zmeoaice, de Ilene Cosânzeane și alte făpturi magice. Mă voi perinda printre toate probele vieții și voi zăbovi la un pahar de vorbă cu oamenii pe care ii voi întâlni. De la fiecare voi afla câte o poveste care mă va propulsa spre alte tărâmuri, spre alte culmi ale evoluției și atunci voi începe cu adevărat să te uit.
     Îmi voi baga în buzunar toate amintirile cu tine... Poate le voi mai răsfoi vreodată. Mai întâi voi începe să îți uit sufletul. Nu îmi va lua mult, poate vreo câteva zile. Apoi îți voi uita gustul și sărutările, cuvintele și mângâierile, privirile și gândurile. Îți voi uita pașii, vocea, zâmbetul, mirosul părului și bătăile inimii. Pe toate le voi arunca în abisurile necunoașterii. Iar peste un timp, dacă te voi revedea, doar îmi voi aminti de tine ca imagine... Îmi voi aminti că demult, cândva...te-am cunoscut mai mult. Și atât, altceva nu voi mai știi de tine. Nici numele tău nu mi-l voi aminti. Iar dacă mă vei întreba de ce am făcut asta, o să răspund cu seninatate " Eh, așa fac eu cu persoanele pe care le-am iubit".
     Te voi uita, chiar te voi uita ! Mai întâi  îți voi uita sufletul, apoi numele, iar tu in final vei dispărea printr-o mică gaură a buzunarului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu