miercuri, 18 octombrie 2017

Dragostea trece prin stomac ?!


      Se intampla uneori sa stai in preajma unei persoane o buna perioada de timp fara a indrazni sa te gandesti macar o clipa ca acel om se poate transforma intr-o secunda in marea ta dragoste. Si apoi brusc, lucrurile se intampla. Un element mic, insesizabil pentru altii, incepe sa declanseze in tine ceva, iar un val de emotii te podideste si simti ca ai patruns intr-un alt univers. Ramai uimit sa constati cum incepi sa iubesti o persoana pentru ca intr-o zi ai realizat ca te-ai indragostit de zambetul ei minunat, sau poate de glumele ei, de modul cum isi misca mainile cu eleganta, de privirile calde cu care te intampina de fiecare data, de vocea zglobie ori de jocul de cuvinte pe care adora sa il aiba cu tine sau poate de.... mancarea facuta, caci, asa cum spune o veche vorba, adeseori dragostea trece prin stomac.
    Odata am avut un vis ciudat, se facea ca eram un super bucatar, intr-un restaurant foarte bine cotat si trebuia sa pregatesc o cina speciala pentru doua persoane. Am vrut sa imi fac un plan cu privire la ceea ce voi gati, dar mi-am dat seama ca nu aflasem care e motivul pentru care se vad cele doua persoane. Dupa ce am dat cateva telefoane, am aflat ca urma sa hranesc niste tineri indragostiti, dar nu orice indragostiti, el era scriitor iar ea era o dansatoare renumita. Cand am auzit pentru cine am onoarea sa gatesc, zeci de retete au inceput sa imi umble prin cap. Nimic nu mi se parea suficient de bun pentru ei, totul mi se parea prea banal si lipsit de insemnatate... Si cum ma plimbam eu prin oras gandindu-ma la alegerile pe care le am de facut vad cum un tip care avae o gramada de hartii in brate se impiedica si toate foile i se imprastie. Ma apropii repede si incep sa il ajut sa stranga. Ma priveste suspicios si imi spune „ M-ai recunoscut, de asta ma ajuti ?!” Ma uit mirata si ii raspund „Habar nu am cine esti, te ajut fiindca am considerat ca ar fi pacat sa iti pierzi hartiile, deja pari putin suparat. Daca te deranjaza, pot sa plec”.
    Omul a fost incantat de reactia mea asa ca ne-am continuat drumul impreuna. Mi-a povestit ca este scriitor, dar ca il pasioneaza intr-o oarecare masura si gatitul intrucat isi doreste un stil de viata sanatos, in care sa consume mancare faraaditivi si conservanti. Imi vorbea cu o maxima incantare despre presa de uleiYoda Home PRO pe care o achizitionase de curand, sustinand ca tehnologia pe baza caruia este construita aceasta presa pastreaza mirosul si aroma naturala a uleiului, astfel incat mancarurile si salatele capata un gust mai bun, mai apetisant.
    Dupa discutia avuta cu scriitorul m-am hoatarat sa profit si eu de promotiile de la Yoda si sa imi achizitionez o presa de ulei. Apoi, dupa ce am testat-o m-am pus pe gatit pentru cei doi indragostiti. II urmaream de mult activitatea dansatoarei, de aceea voiam sa ii ofer papilor ei gustative un adevarat festin. Asa ca am decis sa folosesc uleiul optinut cu noua mea presa, urmand ca in final sa fiu si eu uimita de aroma deosebita pe care o capatasera mancarurile mele.
         sursa poza: unica.ro
    Iata ca a venit si seara vestitei cine. Cand cei doi au intrat in restaurant am simtit cum o gramada de emotii incep sa ma cuprinda. Insa si mai mirata am fost sa constat ca iubitul adoratei mele dansatoare era chiar scriitorul pe care il vazusem in oras. M-am bucurat, caci mi-am dat seama ca va adora mancarea mea, iar acest lucru va face ca toata incantarea pe care o simte cinand alaturi de frumoasa lui partenera se va potenta si mai tare.
 Meniul a cuprins o varietate de mancaruri exotice, usor de digerat, dar cu un impact puternic asupra simturilor. Cand spun asupra simturilor nu ma refer doar la gust, ci la mai toate simturile caci simfonia de miros cu cea de culoare se impeteau intr-un mod armonios, iar elementele afrodiciace erau menite sa reprezinte un preludiu intens pentru o noapte lunga.
     Mai tarziu am aflat ca cei doi au fost foarte multumiti de cina luat in restaurantul meau, de aceea au inceput sa-si faca un obicei din a se infrupta la cina din preparatele pregatite de mine, fiindca, spuneau ei, atunci cand le gatesc eu simt cum dragostea dintre ei devine si mai puternica.
    Pana la urma, poate ca dragostea chiar trece prin stomac...


Poveste imaginara scrisa pentru competitia SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu