sâmbătă, 8 aprilie 2017

Început de drum

 

  Cu rucsacul în spate și înarmată cu dorința de cunoaștere am părăsit provincia pentru capitală. Îmi doream sa plec de acasă, să simt libertatea și plăcerea  de a fi tânără, să am parte de experiențe intense, să înțeleagă ce înseamnă realitatea.
    Setea mea de cunoaștete era destul de mare, și dorința de a mă descoperi pe mine însămi era și mai mare, așadar să plec la facultate era cel mai bun lucru pe care îl puteam face. Și iată-mă ajunsă în București, proaspătă studentă la o facultate tehnică. Super entuziastă, plină de viață și înarmată cu o curiozitate aproape copilărească am pașit într-un nou univers!
    Viața de cămin, noii colegi de facultate, stilul de viață necunoscut mie, erau doar câteva aspecte ce aveau să contribuie la construirea unor amintiri ce vor dăinui pentru mult timp în memoria mea..... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu